Kundeservice
+47 903 69 265 | kunde@wilsgaard.no
Kontakt Oss
Wilsgård Sales As
Har du spørsmål om produkter, leveranse eller betaling kan du kontakte vår kundeservice i ukedager mellom 08:00 og 16:00, eller på e-post.
kunde@wilsgaard.no | +47 903 69 265
Spørsmål og svar
Vi leverer produkter hjem på døren i Tromsø, og per post for utvalgte produkter merket med Bring- logo.
NB! Dersom du legger produkter i handlekurven som ikke kan sendes med post, vil det ikke være mulig å velge fraktalternativer for postsending i handlekurv og kasse.
Vi leverer hjem på døren i Tromsø hver tirsdag mellom 17:00 – 21:00.
Dersom du ikke er hjemme eller tilstede når vi kommer med bestillingen vil vi forsøke å ringe deg for å avklare hva vi skal gjøre videre. Dersom vi ikke får tak i deg, vil varene bli satt utenfor inngangsdør dersom dette lar seg gjøre. Vi tar ikke ansvar for forringet eller redusert kvalitet og/eller holdbarhet på varer som ikke blir levert i henhold til bestillingens opprinnelige betingelser.
NB! Dersom du ikke kan være til stede eller hente inn produktene kort tid etter de er satt utenfor inngangsdør, bør du kontakte oss i god tid før utlevering.
+47 90 69 79 60.
Når du handler hos Wilsgård kan du være trygg på at vi alltid leverer varer av beste kvalitet. Du skal være trygg på vi holder kjølekjeden, og at holdbarheten er som forventet. Dersom du ikke er fornøyd får du pengene tilbake.
Hvordan transporteres produktene?
Vi transporterer produktene i våre egne kjøle- og frysebiler for å sikre en uavbrutt kjølelinje og topp kvalitet.
Fryst laksefilet med ferskvare- kvalitet.
For våre fryste fileter av laks har vi utviklet en unik innfrysning- teknologi som vi kaller for “SuperFreez”. Dette er verdens første Co2-baserte medstrømsfryseri som bevarer smak, tekstur og kvalitet gjennom hurtig innfrysning. I tillegg til dette gjenbrukes energi gjennom å lagre og utnytte Co2 for en mer bærekraftig produksjon.
Det beklager vi så mye! Vi har en streng kvalitetskontroll og du skal alltid være trygg på at du får varer av høyeste kvalitet hos oss. Hvis du har fått en vare som enten er skadet eller ikke holder god nok kvalitet. Ta kontakt med oss slik at vi kan rette det opp. Du vil selvsagt få en tilgodelapp eller pengene refundert. For at dette ikke skal skje igjen blir alle henvendelser registrert og brukt i vårt kvalitetsarbeid.
Det er flere gode grunner til å bestille sjømat gjennom nettbutikk.
- Våre produkter oppbevares ikke i åpne kjøle- og frysedisker og har derfor optimale temperaturer, helt frem til kunden. Dette sikrer høy kvalitet og lang holdbarhet.
- Våre ferske produkter blir ikke mellomlagret og transporteres derfor direkte fra fabrikk og ut til kunden, samme dag.
- Vi gir våre kunder kvalitetsgaranti og vi har en enkel filosofi. Er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake.
- Alt du trenger å gjøre er å legge inn bestillingen, så kommer vi å leverer den. Enklere kan det ikke bli.
Sjømat fra Senja
Wilsgård familien
Wilsgård består av flere selskaper som jobber kontinuerlig for å gi forbrukere markedets ferskeste sjømat. Her kan du lese mer om vårt arbeid med fisk og samfunn.